En bra dag

Snopen jag blev idag,

fick en massa beröm på jobbet.

Att jag är lättlärd, tar för mej,

frågar om det är ngt jag inte kan.

GLAD jag blev =)

Viljan finns ju hos mej,

bara kroppen som säger ifrån ibland.

För lat har jag aldrig varit,

så länge jag kan röra mej kommer jag kämpa på!

Sebban fick en ledig dag,

han är inte med på skridskor/skidåkning.

Synd att han inte vill lära sig...

Kanske kommer längre fram?!

Suttit ute i solen idag, efter jobbet.

Den värmer skönt nu =)

Helgen ska bli lugn,

vila och återhämta min onda kropp.

Är danssugen,

men det får vänta tills värken blir bättre.

Och lönen kommit =)

Väntar på att middagen ska bli klar.

Lars som står för det idag!

Kramiz












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0