Jag orkar snart inte mer..

Hur har man hamnat i den här situationen?
Jag har iaf inte bett om det.
Finns det verkligen INGEN hjälp att få?
Orkar inte ha det såhär...
O det är ALLTID jag som får ta smällen,
skäll, skäll, skäll
Är jag ensam eller?
Varför ska jag få sk-t för vad andra gör?
Skäll på rätt person!
Voff, voff.voff
Man skulle bo i en hydda i skogen,
utan telefoner, utan internet.
Bara leva för dagen,
som de gjorde förr i tiden.
Nu handlar allt om STRESS!
Vem har finaste huset, bilen, jobb osv osv
Måste jobba mer, måste få in mer pengar.
Måste ju bli bättre än grannen....
Stressa mer, måste ju fint hemma också ifall någon kommer på besök.
Fy f-n jag vill bojkotta hela samhället för denna hetsjakt.
Nää tak över huvudet, värme och mat på bordet varje dag.
Det räcker åt mej.
Och framför allt: ge mej LUGN och RO!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0