Hängig :/

Igår när jag la mej frös jag så jag skakade :/

Kröp tätt intill Lars för att få värme.

Imorse var jag yr och illamående.

Blev inget jobb för mej idag,

blev sängen igen...

När jag sovit ett par timmar hade yrseln släppt iaf.

Tvingade mej upp till byn och köpte cigg.

För det måste jag ha oavsett om jag är sjuk lr inte.....tyvärr.

Vill inte vara sjuk :/

Jobbigt, tråkigt och dyrt :(

Men inget att göra åt,

har man dåligt immunförsvar så har man.

Hänger ju ihop med de andra sjukdomarna jag redan har...

Nu ska jag ta en Alvedon och hoppas på att man mår lite bättre.

Kramiz




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0