Upp o ner

Min energi är verkligen växlande från dag till dag

Jobbat idag var lagom tempo idag.

Träffade chefen, fick positiv feedback =)

Och jag får semester till sommaren :)

Hemma har jag rotat fram Michelles gamla Barbiesaker.

Diskat och tvättat allt och lagt ut på annons.

Lagt ut lite annat oxå som bara ligger o skräpar.

Diskat, tvättat, hämtat ved, eldat, lagat middag, bytt vatten till hönsen...

Nu har jag slängt upp fötterna o bara softar.

Känns i mina axlar att jag härjat lite fööör mkt.

Svårt att stanna upp när jag har farten uppe...

Men imorn är det fredag =)

Blir en lugn helg, fattigt :/

Ska iaf försöka hämta bilen hos syrran i Karlstad.

På söndag fyller Lars år.

Ska vi fira hemma hos svärmor med mkt gött!

Kramiz






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0