Lättad

Min mamma blev friskförklarad idag från sin Cancer!
Känns underbart!
Kan inte fatta att det redan gått över 5 år,
sen hon fick diagnosen: Bukhinnecancer.
Men nu är den helt borta!
Hon har fått en andra chans i livet!
Lättad o glad nu =)
***********************************************************
Jobbat idag, gick tungt.
Värk o yrsel...
Mkt beror på att jag tog ut mej igår.
Är inte van och pulsa så långt i djup snö.
Men det var så härligt ute,
så man kämpade på.
Nyss ätit mat: Stuvade makaroner o köttbullar.
Nu ska jag lägga mej på soffan och vila.
Hoppas man mår bättre imorn,
en jobbdag till sen ledig.
Fast vi ska till BUP på min lediga dag.
Men får liiite sovmorgon.
Sebban var hemma idag.... magen krånglar :/
Men nya tag imorn.
***********************************************************************
Ps!
Tjuvstartade och firade Alla hjärtans dag i förskott med dessa:
KRAMIZ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0