Helgen

Idag har man haft sovmorgon.

Men det var kallt inne när man vakna.

Slut på Pelletsen nu,

så det är bara att böra elda med ved igen.

Vi hade tur iaf för tempen har legat runt noll ute idag.

Mindre ont i tanden idag men fortfarande öm när jag tuggar.

Tar väl tid att läka, nerven var ju inte död.

Han rota runt ordentlig i tanden :/

Nu ska jag rensa 2 tänder till innan det är dags för rotfyllning,

och sen en lagning på det.

Planeringen är att jag ska vara klar innan sommaren...

Sen kommer den roliga räkningen,

4500:-/ per tand....

Har hittills betalat 3000:- ,

kunde man ha gjort något roligare för.

nu hoppas jag att alla tänder ska hålla ihop ett tag.

Vill inte ha fler infektioner i dom,

det är jobbigt :/

Och framförallt det gör ONT!

************************************************************

Idag har jag tvättat 2 maskiner,

tvätta 2 igår med.

Vikit all tvätt och lagt in i skåpen.

Dammsugit hela huset, renbäddat i sängarna.

Varit till byn o köpt lördagsgodis, cigg o tankat.

Hemma har Lars tagit bort pelletsbrännaren, städat pannrummet,

bärt ved, tömt diskmaskinen och nu lagar han sen middag =)

Själv har jag tänt upp med värmeljus överallt.

Myspys <3

Imorn hoppas jag på fint väder så man kan vara ute mer.

Jag hann inte det idag,

är yr oxå pga att man har röda veckan.

Blir helkonstig varje gång jag får den där sk-ten :/

Yr, illamående och höjd temp???

Samma visa varje gång....

Är väl minst 10 år kvar innan man slipper eländet....

Ha det gott my friends!

Kramiz













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0