Dan före dopparedan



Här myser vi och tar det lugnt =) Tessy har fått en hel säck med gosedjur av mamma som hon hade i sitt förråd. Kan säga att det är vitt ludd överallt he he

Nyss ätit mat, julkorv och hemlagat mos. Passade även på att göra klart potatisgratängen tills imorn. Den blir mkt godare dagen efter tycker jag.

Nu sitter jag och Michael framför tvn och äter ur Alladinasken ;)

Sebban spelar xbox som vanligt...

Lars är ute och gör en ställnng till vedspisen, får vi upp den från golvet iaf.

Michelle kommer senare ikväll, hennes pappa kör hit henne.

Åååå vad skönt det är och bara slappa o umgås <3

Stackars människor som stressar runt idag :/

Jag klarar inte av att stressa längre och det är jag faktiskt glad över.

Ha det gott alla vänner och ta det lugnt där ute!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0