En dag kvar



En lång natt och en lång dag.
Mörkt, stormigt o regnigt.
Fördelen med mitt jobb är att man får stå vid en varm mangel =)
150 grader står den på... blir lite för varmt åt händerna ibland.
Trodde jag skulle få gå hem tidigare idag, för jag mådde inte bra.
Men envis som jag är kämpade jag mej igenom mina 3 timmar.
Men det blev sängläge en timma oxå när jag kom hem.
Tur man har en man som har semester o kan laga mat.
Skickade ut bonussonen o hämta en skottkärra ved oxå.
De får inte slöa till sej bara för att det är lov ;)

Idag har jag bytt gardiner i köket o vardagsrummet.
Vill ha in det lilla ljus som är ute på dagarna.
Men ljusstakarna o stjärnorna får vara kvar ett tag till.

En arbetsdag kvar sen är det helg...igen =)
Blir nog ett lugnt Nyårsfirande i år oxå.
Lite go mat, lite miniraketer till Sebban.
Köpt rosa alkoholfri champange på ICA.
Chips o dipp och ngn bra film på tv.
Inget märkvärdigt alls.

Nu blir det och koka lite kaffe.
Ha det gott!





Kommentarer
Bodypalace

bra ordspråk i den lilla blå bilden :)

2011-12-29 @ 18:16:25
URL: http://bodypalace.blogspot.com
THE STAR

Allt bra?

2011-12-29 @ 18:25:34
URL: http://silvanawaynezaya.blogg.se/
Elaine

Mår bättre nu på kvällen efter lite vila =)

2011-12-29 @ 18:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0