Fredag





Fredag igen då!
Vad veckorna springer iväg...
Var stora problem o få upp Sebban imorse,
men han kom iväg till slut iaf.
Jobbat 9-12 idag.
Hämtat Sebban vid skolan.
Var in till stan och ombesikta Subarun,
blev blankt papper nu!!
Var till mamma med kläder jag tvättat åt henne.
Hjälpte henna att packa upp kartongerna.
Hängde upp gardiner i alla rum.
Som tack fick jag middag =)
Jag som alltid är hungrig he he
Sen hämtade jag upp Michelle vid tågstationen.
Nu är jag hemma och ska bara slappa.
Lars lagar mat, älggryta.
Sebban spelar MW2.
Michelle sitter på sitt rum vid datorn.
Fryser gör jag..... brrrrrrr
Imorn ska jag ha sovmorgon =)
Ha det gott alla!!

Pss... Visst har Michelle tagit fina kort på våra hundar <3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0