Gran





Idag har jag och Lars varit i Karlskoga och köpt en plastgran.
Michelle är ju allergisk så då kan vi ju inte ha en äkta.
Slipper man barren också =)
Vi skulle ha haft en på ÖoB för 99:- men de var slut.
Så det fick bli en på Maxi för 299:-, men det var finare.
Är ju inte så dyrt om man tänker att man kan ha den i många år....
om inte mössen äter upp den som de gjorde med den förra :/

Helgen är snart slut igen.
Fredagen jobbade jag.
På kvällen var jag o barnen på Julkalaset i Kristinehamn.
Var både stämmningsfullt och roligt.
Lördagen mådde jag inte bra, värk i nacken så den dan sov jag bort.
Söndagen shoppade vi ju lite =)

Nu ska man ladda inför en ny arbetsvecka...
Är ledig på onsdag... hoppas lönen kommer då.
Annars får man trängas i affären med alla andra som ska handla mat innan jul.
Vi ska ju fira Jul hemma i år <3<3
Första gången sen vi flyttade hit 2007.

Nu ska jag slappa lite innan det är kvällen.
Ha det gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0