Inte mycket...

Jag har inte haft så mycket att skriva om. Sebban har sina problem med sömnen och magen, vilket har gjort att jag inte kunnat gå till jobbet i 2 dagar och inte han till skolan. Väntar fortfarande på en tid till BUP, så de kan hjälpa oss med sömnen.

Imorse brann startmotorn upp på Passaten.... jättekul 4 dagar innan jul....INTE!

Tur i oturen har Lars semester så vi behöver bara en bil just nu. Men vi vet ju vad som väntar, mer utgifter. Går ju aldrig och spara något i det här hushållet. För får vi in några extra slantar går ALLTID ngt sönder.

Har börjat beta av på min roliga tandläkarräkning... slutsumman: 10.000.... är nog färdigbetalad till nästa jul. Men tur att man får avbetala iallafall.

Idag har jag kokat julskinkan och griljerat den. Luktar såååå gott i hela huset nu. Imorn ska jag handla julmaten om min lön går in. Annars blir det på torsdag när Lars lön kommer.

Till helgen är HELA barnaskaran samlad <3<3<3 Är inte så ofta nu för tiden... de börjar på och bli stora.

Ha det gott!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0