Läkarbesök..





Idag tog jag ledigt från jobbet för att jag skulle till min läkare. Var ett ganska bra besök, fick mkt beröm för att jag kämpat på och kommit så långt med migsjälv =) Men hon gjorde mej lite fundersam... jag tog prover i April och alla var bra förrutom att jag ligger på GRÄNSEN för, för lågt sköldkörtelhormon?! Jag har gjort det förrut när jag väntade Sebastian, men det rättade till sig efter han var född. Men nu vet jag inte varför det ligger så?? Googlade lite om det och det kan påverkas av mediciner... bla medicin mot ångest.... och jag äter ju Zoloft. Men jag får ju lita på henne att det INTE var ngn fara, ska ta nya prover om ett år. Hade det varit farligt hade jag väl fått tagit nya prover tidigare.... hoppas jag =)

Efter läkarbesöket var jag och mamma och tömde hennes förråd. Var en hel del där... Men lyckades klämma in allt i bilen. Fy vad tungt och jobbigt det var och bära upp alla kartonger till hennes nya lägenhet, högst upp :/ Kommer att kännas i min nacke imorn... Men nu är lägenheten städad, förrådet tömt o städat, ÄNTLIGEN KLART!!! =)

Gjorde en jädra tabbe idag pga stress.... repade kofångaren på Subarun när jag skulle backa ut från parkeringen vid Marieberg :( Såg inte det lilla staketet förräns det var försent.. Men det är mällar man får ta. Ingen blev ju skadad, blir bara j-vligt dyrt...

Nu ska jag ta en Alvedon, har skallebank..

Ha det!







Kommentarer
karin

vad du sliter och kämpar på för allt och alla! jag hoppas du får en skön helg ! kram <3

2011-12-15 @ 21:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0