Mirakel





Jag hoppas på ett Mirakel innan jul...
Att jag och mina nära o kära får vara friska.
Att pengarna ska räcka till julklappar och julmat...
och alla räkningar o lån.
Vet inte hur det ska gå ihop men jag ska försöka så gott jag kan...
Blir frusterad av att man alltid ska vrida och vända på varje krona..
Fast vi jobbar bägge två så går det inte runt...
Bensinen, bilförsäkringarna äter upp halva min lön...
Sen har jag min livförsäkring, barnens och huset försäkringar.
Man betalar flera tusen till Försäkringsbolagen men om det händer ngt får man inte ett skit :(
Michelle måste vänta 5 år innan hon ev får ngt för sin svåra allergi.
Men det är ju nu vi behöver hjälp till specialmadrasser o alla mediciner, krämer m m
Känner mej allmänt nere idag...
Varför ska man straffas för att man vill hjälpa andra?
Ska man bli en egoist för att man ska få några kronor över?
Här sitter man 36 år och känner sig som 70...
Jag har inte varit ute på dans sen i somras..
Jag har inte druckit en endaste öl ens sen i Augusti..
Röker gör jag, så det är oxå en dyr kostnad..
Men det är så svårt att sluta när man mår skit..
Den enda "trösten" jag har...
Suck, jag kan fortfarande inte förstå att det ska straffa sig o hjälpa andra.
Därför ber jag om ett mirakel!
att allt det goda jag gjort för andra ska vändas till ngt bra för mej.







Kommentarer
Nina

Oavsett hur jobbigt det är så lever hoppet alltid kvar, konstigt nog!

Tråkigt att allt ska vara svårt och att man inte kan få hjälpen man behöver.

Håll ut och fortsätt kämpa! Så småningom löser det sig.

Kram

2011-12-10 @ 14:34:29
URL: http://cinderellamum.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0