Nyårsafton



Snart dags och lämna det gamla året bakom sig.

Hoppas på att 2012 blir ett bättre år.

2011 har varit ett år av sorg, oro, men oxå glädje.

Miste en nära vän i somras i en tragisk olycka.

Kämpat med Sebban o skolan.

Men fått mkt hjälp av en stödperson.

Dottern fick svår allergi som vände upp och ner på hela tillvaron.

Men efter att fått hjälp av Allergimottagningen så ljusnade det lite.

Själv har jag börjat ta små steg ut i arbetslivet.

Firat 15 år tillsammans med min man <3

I med och motgång.

2012 kommer att bli ett bättre år!

Vi har ju lagt grunden redan för det.

Hoppas alla mina nära o kära får ett trevligt nyårsfirande!

Gott Nytt År!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0