Så trött...





Så trött på att aldrig få sova en hel natt... undrar om mina påsar under ögonen kan bli större än de redan är? Jobbigt och bråka med Sebban varje dag, jag gråter och han gråter...
Om han kunde somna i tid en endaste kväll skulle både han och jag må mycket bättre.

Imorse var det en sådan där jobbig morgon med gap, skrik och sparkar... inte undra på att luften går ur en. Själv var redan spänd som en fiolsträng för att jag visste att jag skulle till tandläkaren kl 11.
Men det var väl det han kände och misstolkade?! 

Blev bra allting till slut iaf. Jag var med han första lektionen som var slöjd. Tandläkaren gick oxå bra med liiiite ångestkänning.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att guben ska komma hem och laga mat. Är hans tur idag =) Sen får han fixa pannan som slocknat. Börjar på och bli lite ruggigt här inne nu, brrrrr.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0