Tack!




Så sliten i kropp och själ..

Men samtidigt lycklig att mitt i kaoset finns hjälp att få!

Tack älskade syster för att du hjälpte mej idag <3

Tack Ia för att du provade att ringa en gång till <3

Tack L för att du talar om för mej
att hela världen behöver inte vila på mina axlar <3

Tack mina goa barn för att ni visar mej kärlek <3

Tack min älskade man för din kärlek <3 

Tack S och C för att ni finns för mej <3

Tack alla FB vänner för era uppmuntrande ord <3

Ni får mej att kämpa på i den svartaste natten.

Ni får mej att hoppas på en ljusare tid.

Tro Hopp Kärlek

<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0