Tomte





Fick den här fina tomten i julklapp idag på jobbet =) Blev jätteglad! Trodde inte jag skulle få något som "bara" arbetsprövar. Tack så mycket <3!

Idag börjar barnens jullov! Så skönt för dom för de har varit väldigt skoltrötta bägge två. Själv ska jag jobba men det är gött och slippa tjata på Sebban och bara sköta mej själv. Kan jag dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro.

Lars är också ledig ända fram till 8 januari tror jag.

Men det värsta är att jag börjar på och få ont i halsen....igen... vill inte nu innan jul :/ Sen går Vinterkräksjukan i Storfors.... Bläääää jag hade det förra Nyår, har aldrig spytt så mkt...

Bara försöka att vara noga med handhygienen och hoppas på det bästa....

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0