Vilken start på veckan...







Vår lilla Tessy smet idag när jag kom hem ifrån jobbet. Hon drog som en avlöning bortöver. Och givetvis håller de på och gräver framför infarten till vårt hus. Dit sprang hon och levde rullan med dom...
Hon lyssnade ju inte på mej när jag lockade på henne :( Sen drog hon in i hönshuset och jagade ut dom stackarna så fjädrarna rök åt alla håll. En höna kröp ihop under kapen så den fick jag lirka fram.








Lars lyckades iaf fånga henne när han kom hem från jobbet. Undrar om hönsen överlevde detta eller om de dött av skräck?? Ska smyga upp o kolla sen. Sen när jag skulle göra mos kokade mjölken över på hela spisen. Jag hoppas det inte händer ngt mer missöden idag.







Håll tummarna att vi får sålt den här skrothögen idag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0