Ny vecka

Måndagen bara försvann.... jobbade mina 3 timmar på fm, sen iväg och hälsade på min svåger Sven. Fick lite kaffe där. Sen hämtade jag Sebban vid skolan och hans kompis följde med hem. Väl hemma tände jag pannan och släppte ut hundarna. Ordnade lite mat och sen hann jag sitta vid datorn en stund innan det var dags att åka till Skytten som Sebban är med i. Han är jätte duktig på att skjuta =) Fars arv kanske he he Efter det passet på en timma åkte vi hem och jag tog en dusch, Sebban spelade lite innan han duschade. Petade i oss lite kvällsmat och efter det var det dags att krypa ner i sängen. Poff så var den måndagen slut.

Idag jobbade jag oxå, var tungt med mkt tvätt som skulle manglas och det tar så på nacken, armarna och axlarna :( Efter jobbet åkte jag till OK och tankade, köpte en mosbricka + en tidning. Smockade i mej den på direkten för jag var vrålhungrig som vanligt ;) Tog en tur till en vännina och satt där och stre tills det var dags att åka o hämta Sebban vid skolan. Fick vänta nästan en halvtimma för han fick jobba in det hann kom försent imorse. Han fick med sig en kompis hem idag med =) Väl hemma samma procedur som vanligt, tända pannan, hämta ved, ut med hundarna och sen börja med maten.

Nu ska vi snart äta, blir kokt torsk, potatis, morötter o äggsås. Var länge sen jag åt det så det ska bli gott ( förhoppningsvis).

Ha det gott!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0