Finns det hjärterum finns det...

Var lite svårt och få sängplats här inatt,
3 tonåringar, en 9 åring och 2 vuxna.
Men det löste sig.
Michelle o hennes vän låg i hennes rum.
Emil låg i vår säng,
Sebban låg i sin loftsäng.
Lars låg på soffan,
o jag på en madrass på golvet nedanför.
Jag tror alla sov gott =)
Men det var kallt inne imorse,¨
pelletsbrännaren hade stannat ngn gång inatt.
Men nu går den igen,
solen värmer skönt oxå genom fönstren.
Ska snart gå ut o provstarta Subbarun.
Den ser lite infrusen ut ;)
Måste upp till byn och köpa cigg,
glömde det igår.
Sen ska det väl inhandlas lördagsgodis.
Sen ska jag o Lars bära in kyl o frys.
Måste torka ur dom innan de kommer o köper det idag.
Gick inte o göra det i garaget....medlet frös :(
Hoppas det blir som vi tänkt ikväll =)
Kramiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0