Ibland blir det inte som man planerat...

Jag kan erkänna att ångesten vann idag över förnuftet :/

Ringde återbud till tandläkaren.

Kände att jag inte klarade av en timma i stolen med rotfyllning.

Måste vara pigg o utvilad om jag ska klara av en sådan sak.

Har en ny tid nästa vecka igen.

Får satsa på den istället.

Sebban slog mej med häpnad imorse.

Både att han gick upp i tid OCH åt frukost.

Än är inte undrens tid förbi :)

Jobbat 8-11

Ingen bra dag med värk :/

Men känns skönt när man har klarat av det.

En dag kvar att jobba innan det är helg!

På lördag ska jag SOVA!

Någon som vill låna mina två tikar som löper?

De håller på hela dagarna/nätterna,

piper o rider på varann.

En natt till och de får sova i pannrummet...

Sen ska de ju ut o pinka varje timma :(

Hoppas att de snart har löpt färdigt.

************************************************************************************

Frusterad också....

Försöker att få hjälp med en person.

Men ingen kan göra ngt...

Vad är det för samhälle vi lever i?

Ringt till 4 instanser men alla hänvisar mej vidare...

Ingen vill ta tag i situationen.

Men vi då som hamnat i kläm?

Vem stöttar oss?

Ingen gör ngt förräns det är försent...

Nu har det framkommit HOT också...

Känns väldigt obehaglig.

Ännu en sak som gör en sömnlös :/

*********************************************************************************

Blir att ta en rök och sen glysa lite på tv.

Svider i mina ögon,

kanske skulle vara bra att använda sina glasögon mer ;)

Kramiz







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0