Ingenting är glömt

Det bor ett barn i varje människas själ
Bara åren får oss att åldras
Det ni kan se är blott ett skal
av den som jag är
Men det finns mer än alla tankar ger
Så följ med mej in på livet
Mitt hjärta har så många frågor
utan svar

Vem öppnar dörren till vår himmel
Och blåser ut det sista ljuset
Är det någon där som vet
Det finns en hemlighet
Som jag alltid har gömt
Finns det någon som kan se
Fast det gått en evighet
Sen jag gömde allting inom mej
Någon som förstår
Att ingenting är glömt

Ett rop på hjälp från en sluten mun
Inga ord kan mer förklara
Det finns ett hopp
Som ännu vilar tungt i min hand
När allt gör ont kan det vara svårt att se
Alla vägar man kan välja
Så jag står kvar och vänder
andra kinden till

Vem öppnar dörren till vår himmel…

Någon som förstår att ingenting
är glömt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0