Träningsvärk :)

Ha ha ha jag har träningsvärk i skinkorna idag =)
Märks att man inte dansat på länge.
Mysigt var det och få snosa på guben och dansa tätt intill <3
Stod en stund framme vid scenen oxå,
var många fans man kände igen där.
Var väldigt fint inne på Brunnsparken o stort.
Men vi blev lite fundersamma när det inte hade ngn alkoholförsäljning.
Mej kvittade det som körde,
men det var väldigt stelt om man jämnförde med Jacobs Loge.
Men det det blir ju inget bråk när det är nyktert,
och det är ju bra!
Lasse Stefanz spelade mkt gamla låtar igår,
undra om de lägger låtvalen olika beronde på vart de spelar?!
Körningen gick bra också,
var nästan tomt på vägen.
I Örebro var det 22 minus när vi kom dit :(
Rökte bara en gång där,
var för kallt och stå ute.
På hemvägen var det en olycka,
men det verkade som det gått bra som tur var.
Stannade till i Kga och köpte mat.
Väl hemma somnade jag som en stock.
Nöjd och lycklig,
för en kväll med min man!
Kramiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0