Biter ihop...

Även om jag mår dåligt så biter jag ihop.

Tvingat mej att gå ut med hundarna.

Var skönt o andas in frisk luft.

Fick inte komma till jobbet när jag mådde illa..

Lagar sen middag nu:

revbenspjäll, klyftpotatis o rödvinssås.

Michelle önskade den maten =)

Blir jag inte bättre snart får jag väl gå till läkaren.

Hatar o gå dit, går bara om jag absolut måste.

Vet att jag mådde såhär förra våren också,

då gick jag ner 10 kilo.

Kan ju vara mitt psyke som spökar...

För mkt krav...

Då brukar kroppen finna ett sätt att säga stopp.

Nä nu se om maten är klar.

Ha det bra!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0