Där fick ni tji =)



Det här ciatet knyckte jag från min syrras sida.

Den stämmer så bra idag!

Jag har haft ett låååångt samtal med BUP.

Och hon trodde knappt sina öron när jag berättade vad som sagt idag

om Sebbans sjukfrånvaro pga förstoppning.

Är han sjuk så är han sjuk, PUNKT slut!

Ingen ska komma och ifrågasätta min roll som mamma!

Jag lever med min son varje dag och vet när han är sjuk lr inte.

Hon kommer att kontakta skolan IGEN,

och även kalla till möte med Socialtjänsten.

Det jag har fått hört idag kan anmälas som kränkande.

Vi har gått till och från hos henne på BUP i 7 år.

Vi lyssnar och följer DERAS råd.
 
Skolan/soss ska lyssna på oss som fått råden,

hur vi bäst ska bemöta Sebastian.

Jag önskar att ni fått hört samtalet,

att JAG hade RÄTT, IGEN =)

Finns nog inget starkare än moderskärlek.

Men jag kan lova ETT enda fel ord igen till mej,

så blir det en polisanmälan.

Jag kan verka svag o lättstött,

men nåde den som väcker tigern i mej.

När jag vet att jag har rätt kan jag gå hur långt som helst.

Phuuuuuuuuuu

Behöver varva ner så jag kan somna ikväll.

Trots att jag bara sov 2 timmar inatt,

är jag uppskruvad i max.

Ska nog ta en lååååång varm dusch för att stressa ner.

Tack alla mina goa vänner

som har stöttat o ringt mej idag!

Alla ni har en speciell plats i mitt hjärta!!

Kram



Kommentarer
ia

Försökt ringa dig men det har varit upptaget.



Du vet jag står på din sida och jag VET vad du sliter med hans toaskräck.



Kram <3

2012-01-16 @ 19:34:58
URL: http://www.nattstad.se/dolcebitch
Elaine

ja telefonen har gått varm idag. Alla samtal jag behövde ringa för att få hjålp. Kram o tack! <3

2012-01-16 @ 20:26:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0