Fredag

Vilken vecka det här har varit.

Ångest, värk, förtvivlan.....

men oxå hopp om en ljusare tid.

Haft avstämmningsmöte med AF och Chefen idag.

Jag var ärlig och la korten på bordet och sa som det var.

Att jag har bekymmer med en anhörig som tar på krafterna.

Sebbans problem med magen och skolan vet de ju redan.

De hade förståelse för att jag haft stor frånvaro nu.

Men chefen var supernöjd med mej när jag är på jobbet =)

De orden värmde!

Ska få samtalstöd genom AF längre fram.

De skulle köpa in ngn tjänst där de hade KBT.

Man fick gå max 12 ggr, men det räcker ju.

Skönt om man fick ngn att prata av sig med..

Sen erbjöd sig mina arbetskamrater att jag fick lätta på <3

Det som sägs här stannar här!

Det känns tryggt, o gulligt att de bryr sig om en.

Fått en massa tips idag på hur jag ska få igång S mage =)

Så idag har jag handlat Linfröolja och Katrinplommonjuice.

Hoppas bara att det inte smakar för äckligt...

Linfröoljan ska han bara ha en tsk av så det kan jag nog gömma i ngt.

Är även Omega 3 i det!

Köpt ljus bröd fast det är mörkt, alltså lika mkt fibrer som i ett mörkt.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Nu ska jag vila min onda kropp.

Undrar om det är ngn mer än jag som har ont överallt?

Jag har ju inte gjort ngt särskilt....

Men det värker i varenda muskel...

Hmmm undrar om det beror på vädret??

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Imorn ska vi till min äldsta syster och fira henne 50 årsdag.

Hon fyller inte förräns den 31 Januari men det är ju en vardag,

svårare och få ihop släkten då.

Blir smörgåstårta, kaffe och vanlig tårta =)

Mums!

Kramizar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0