Jag lever för livet

Om någon tar den frihet, jag behöver
Så förlorar jag mej själv, i stora drag
Och känslan av att livet, vore över
Skulle långsamt gräva djupet, till en grav

Jag lever för livet
Tar inget för givet

Men tror på i morgon
Tar en dag i taget

Och följer den väg
Mitt hjärta vill gå

Jag lever för livet
I stjärnor står skrivet

Det gäller oss alla
Tar en dag i taget

Och följer den väg
Mitt hjärta vill gå

Att låta allting, styras upp, av andra
Tar livet utav det, som kallas jag
Med tunga steg, så skulle jag få vandra
På jorden till mitt sista andetag

Jag lever för livet...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0