Kräksjukan hittade hit i år oxå :(

Det tog lite längre tid i år men till slut kom den,

Kräksjukan :(

Lars kom hem igår från jobbet efter att han spytt där.

Men den verkar vara lindrigare i år.

För sist vi hade det låg vi ett dygn däckade.

Nu har Lars orkat vara uppe lite och petat i sig lite mat.

Sebban hann och gå en dag i skolan innan han fick feber o snuva.

Själv har jag klarat mej ( peppar peppar).

Men jag har värk och yrsel idag.

Tur man har haft en ledig dag.

Tror det är oväder på G.

Känns som det i kroppen.

Idag har jag haft sötsug utan dess like :/

Bara för jag försökt att hålla igen.

Då blir det bara värre...

Får ta nya tag igen.

Hoppas man mår bättre efter en god nattsömn.

Men blir nog svårt o somna med allt sött i kroppen.

Ny dag imorn och nya möjligheter!!

Kramiz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0