Min själsfrände



Jag är så lycklig att du finns i mitt liv.

I nöd och lust har vi lovat varann.

Trots alla motgångar finns du kvar,

här hos mej!

Du sticker inte bara för att livet är tufft.

Alla mina tårar du har torkat,

och sagt att allt ordnar sig.

Tillsammans är vi starkare än var för sig.

Jag vet att du älskar mej även om jag inte

har de perfekta kläderna, det finaste håret...

För det är mej som person du älskar,

och jag älskar dej för den du är!

Jag lever hellre fattigt bara du finns hos mej!

Vår tid kommer också.

Snart 16 år tillsammans.

Jag hoppas vi får leva tillsammans tills våra hjärtan slutar slå.

Älskar dej nu och för alltid!

<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0