Nu J-VLAR får det vara nog!!!!!!!!

Nu är jag förbannad istället för ledsen!!!

Jag har skrivit till Aftonbladet och bett dom ta upp
hur Skolan och Socialtjänsten bedriver Häxjakt på oss!!

Om JAG ringer till skolan och sjukanmäler min son för förstoppning

tycker ni att det är fel?

Skulle ni skicka iväg er son/dotter med förstoppningsdiarré rinnandes efter benen??

Det SKA man göra enligt Socialtjänsten... fast kanske inte om om man har diarré..... men BARA förstoppning går bra!!

Jag trodde jag skulle tappa telefon i golvet när jag hörde dessa ord!!

Nej sa jag, jag tycker att det är rena BARMISSHANDELN att göra det!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

vad arg jag är!!!!!!!!

Men jag hoppas att Aftonbladet läser mitt långa mail.

Kanske finns fler föräldrar och barn som blir jagade av Skolan och Socialtjänsten

utan att istället ge oss och våra barn det dom behöver:

TRYGGHET!!!!!!!!!!!!!

By the way

Sebban har gått på toan nu =)

Vi grät och kämpade ihop!

Trägen vinner!!!

För mina barn går jag genom eld och vatten!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0