Nytt år!

Nytt år och nya utmaningar väntar!

Har redan fått lära mej en läxa...

Älska Glömma OCH Förlåta!!

<3<3<3

Men det är ju bra att vissa saker kommer fram så man får en chans att ändra/bättra sig!

Jobbat idag 8-11.

Skönt med vardag igen =)

Lite orolig bara för hur jag ska få Sebban o vända rätt dygnet?!

Nu sköter Lars läggningen den här veckan när jag jobbar o han har semester.

Jag lägger mej när jag är trött och stoppar proppar i öronen.

Måste ju sova mina timmar för att orka.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Varit ute på promenad med hundarna och Michelle.

Var väldigt halt :/

Men skönt o röra på sig efter allt man stoppat i sig under Jul/Nyår.

Usch varför ska man äta allt som dukas fram?!

Jag är en riktig gottegris =)

Nää nu softa lite framför tvn.

God Fortsättning

alla

mina vänner!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0