Ont :/



Smärta kan göra en tokig :/

Efter en bilolycka -98 har jag ständig värk.

Vissa dagar går det hyfsat, men andra dar :(

Idag o inatt har varit fruktansvärt.

Känns som någon sticker knivar i nacke, axlar o armar +

att det känns som det brinner i musklerna.

Jag VET att det finns människor som har det värre,

ex cancer :/

Men för mej är detta fruktansvärt jobbigt.

Lägg till min Panikånget, GAD o social fobi + värk

så är det inte så lätt längre.

Självförtroende hamnar ju i botten igen för att man

måste stanna hemma från jobbet.

Jobb o jobb, det är ju en ARBETSPRÖVNING.

För att inom ett år se var min arbetsförmåga ligger på.

Kommer ju inte ens upp i 25%...

I December 2012 ska min läkare ansöka om Sjukersättning igen.

För då har vi något att gå efter förutom min journal som är

tjockare än telefonkatalogen :/

Nu ska jag ta en Alvedon och försöka lägga Sebban.

Imorn börjar det andra H-lvetet.... skolan :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0