På egna ben

Nu ska man stå på egna ben med Sebban

får se hur det går...

Igår gick det bra men inte idag.

Klockan 9 gav jag upp och rngde skolan.

Men imorn ska han gå för då ska jag jobba.

Han vann idag men inte imorn ;)

Mått lite dåligt idag, men vet ju vad det beror på.

Röda veckan = Yrsel, magont och ett jäkla humör.

Stackars Lars he he

Pank var jag idag oxå.

Tur man har en syster man kan låna av i kris.

Önskar att jag aldrig hade börjat röka :/

Ju mer jag tänker på att sluta,

desto mer röker jag?!

F-n att det ska vara så svårt.

Imorn går lönen in,

ääääääntligen =)

På fredag ska jag o Sebban till stan,

och shoppa för hans presentkort han fick i julklapp.

Han behöver nya kallingar, strumpor och badbyxor.

Är bortbjuden i helgen på ngt som inkluderar Bastu och några kalla =)

Får se hur jag gör,

har inte bestämmt mej,

Beror ju på om Michelle kommer lr inte.

För kommer hon blir jag ju självklart hemma =)





Kommentarer
Michelle

Jag kommer på fredag o så kan jag åka med er hem om ni ska till stan. Har lite grejer hos pappa som jag täntke att du kunde hjälpa mig att sälja på facebook med :P

2012-01-18 @ 18:38:30
Elaine

Ja det går bra! Vi åker väl inte efter att han slutat skolan. Blir väl i stan ett tag =) Kramiz

2012-01-18 @ 19:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0