På väg



Jag är på väg mot ett lite sundare år.

Har gått upp 2 kilo under jul/nyår som jag nu ska gå ner.

Börjat med promenader som jag så smått ska utöka till längre sträckor.

Försöker att äta lite mer grönsaker och mindre utemat.

Men såklart kommer jag att unna mej det ibland!!

Godis, chips är svårt att låta bli men försöker att äta mindre.

Att förbjuda fungerar inte, då vill man bara ha mer.

Rökningen säger jag inget om... har ingen motivation till det nu.

Kanske kommer längre fram.

Små, små steg i taget kan bli ngt stort =)

Vill bli piggare och bygga upp mitt dåliga immunförsvar.

Nu ska jag börja med middagen, som Michelle bestämmt.

Ha en bra lördag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0