Rädd...



Fick en kraftig ångestattack på jobbet imorse.

Jag skakade i hela kroppen, hjärtklappning och svimmningskänsla :/

Efter att jag fått i mej min medicin lyckades jag lugna ner mej,

så att jag kunde ta mej hem.

Väl hemma sov jag ett par timmar.

Mår fortfarande lite dåligt, men försäker "mota olle i grind"

alltså jag förebygger med min medicin.

Tror att allt som hänt på sista tiden kommer ikapp...

Allt man sväljer ner och tar emot måste ut på ngt sätt.

Usch vad rädd jag blev imorse!!

Var ett tag sen jag fick en så kraftig attack.

Men nu gäller följande:

Sova mina timmar

Äta ordentligt

Sluta stressa

Och viktigaste av allt: Säga ifrån!

Måste vara rädd om mej själv!

Kramiz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0