SOL

Jobbat idag och både jag o Sebban kom i tid =)

Fick sluta tidigare för att följa med S till tandläkaren

Gick bra men han hade jobbigt med röntgen.

Men han fixade det!

Min duktige lille pöjk.

Blir värre för mej som ska rotfylla på torsdag...

Minst en timme skulle det ta :/

Usch, inte tänka på det nu.

Idag har jag suttit ute i solen och njutit.

Den börjar på och bli lite värmande.

Vill ha fler sådana dagar!

Annars har jag inte gjort så mycket.

Bytt vatten åt hönsen.

Krattat ihop resten av brasan jag eldade igår.

Lagat mat: Fläsk, potatis, löksås,bruna bönor och grönsaker.

Blir nog fart på magen ikväll =)

Hoppas man sover bättre inatt...

Inte van och sova själv i dubbelsängen.

Vaknade imorse av att jag rullat över på Lars sida.

Har nog letat efter han i sömnen.

Inte ens hundarna kröp upp och la sig...

Nää göra lite nytta kanske,

fast bara kanske =)

Kramiz




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0