Stämpelklocka, bränslestopp o middag =)

Vilken natt, sov 4 timmar hela familjen.

För om Sebban är vaken ska vi oxå vara vakna,

tycker han.

MEN han var duktig imorse och gick upp 6.45

och klädde sig själv.

Så jag kunde ringa vår stödperson att hon inte

behövde komma idag =)

Jobbade 8-11.

Ska börja stämpla in f o m idag?!

Inte för jag vet varför, är ju inte anställd...

Får se hur många gånger jag kommer glömma det =)

Efter jobbet åkte jag hem och duschade.

Sen började jag med middagen: Rotmos o fläskleg,

o Sebban fick Potatis, morötter o rödspätta i ugn.

När maten nästan var klar ringde Lars.

Han hade fått bränslestopp i backen vid kyrkan,

när han skulle hämta Sebban vid skolan.

Så det var bara o slänga sig i bilen med Dieseldunken

o åka upp till byn igen.

Blev lite stressigt för han som skulle börja jobba 14.25.

Han hann iaf få med sig matlådan =)

Nu ska jag slappa...

Är helt slut i kropp o själ :/

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

När du tänker - så är det ingen som ser dina tankar ♥

När du saknar någon - så är det ingen som ser din saknad ♥

När du är ledsen - så är det ingen som ser dina känslor ♥

När du har det svårt och själen gör ont - så är det ingen som ser din smärta ♥

Men det konstiga är att om du gör ett litet misstag - så ser alla det och påpekar det!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0