Surt sa räven

Tänk om det var så lätt:




Men det fungerar ju inte så i verkliga livet.

Men ett fint yttre kan inte dölja ett fult inre.

Hur man beter sig mot andra människor,

speglas...

Men att slå på den som redan ligger ner..

kan man ha en fulare själ?

Det som inte dödar härdar...

Måste jag vara hård som sten nu då lr?

************************************************************************************


Tur att det finns änglar ibland oss iaf =)

Börjar och få tillbaka det man gett en längre tid nu.

En arbetskamrat öppnade sig för mej idag.

Är glad att den personen ville dela det till mej.

Känns det kanske lite lättare nästa gång man,

klappar ihop på jobbet...

Man har några att lita på!

****************************************************************************************

Och jag vet att jag ser sjuk ut.

har inte kunnat sova ordentligt på flera veckor,

och det syns....

Många bekymmer som INTE går att lösa över en natt.

Fast man tror ju det när man ligger där i sängen och grubblar...

Elen som har dubblerast pga inneboende.

Hamnat i FAS 3 2000:- mindre i månaden.

Inga mer pengar för Michelle...

Här sitter man i ett halvfärdigt hus, trasig bil....

Lars och jag får ut 20 000:-/ månaden

Det ska täcka huslånen, försäkringar på:

huset
bilarna
Mej
Lars
 Sen kommer bilskatten på bägge bilarna.

Vi har en bränsle kostnad på ca 2000:- i månaden.

För att vi jobbar inne i byn bägge två.

Underhåll på 1273:- i månaden.

Sen övriga räkningar:

El, sopor, slammtömmning, mobilerna, hemtelefon, viasat, tvlicens, tandläkarräkning, m m

Ni som kan räkna ser ju själva att det inte går ihop på 4 personer.

Blir inga pengar kvar...

Skyll oss själva får man höra...

Okej jag ska skylla mej själv att jag blev påkörd 1998 o skada nacken?

Som gör att jag har ständig värk, dommningar, yrselanfall.

Att jag inte längre kan jobba mer än det lilla jag gör nu...

Och Lars kan ju också skylla sig själv som krocka och skada ryggen.

Och Michelle som fick svår allergi och måste ha mediciner, salvor, krämer

och Sebastian som mår väldigt dåligt som vi får åka till BUP med.

Och som jag handlar allt en massa till för att hans mage ska fungera någorlunda.

Nä nu ska jag nog sluta skriva för nu blev jag arg..

Man ska som sagt inte kasta sten i glashus....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANGELS

Mina tankar och funderingar om livet. Om sorg och glädje...

RSS 2.0